
Et godt logo gør mere end at se professionelt ud. Det fortæller, hvem du er, og hvad du står for – på få sekunder. Det skaber tillid, skiller dig ud og gør dig genkendelig, når det virkelig gælder.
Som grafisk designer hjælper jeg dig med at skabe et logo og en visuel identitet, der ikke bare ser godt ud, men virker i praksis. Et design, der understøtter dit brand og taler direkte til din målgruppe.
Et stærkt logo og en tydelig visuel identitet gør det nemmere for dine kunder at huske dig, få tillid til dig – og vælge dig. Det er ikke bare pynt. Det er strategisk grafisk design, der løfter dit brand og sender det rigtige signal fra første øjekast.
Når du samarbejder med en grafisk designer om dit logo og din visuelle identitet, handler det om meget mere end æstetik. Det handler om at skabe et visuelt design, der spejler dine værdier, din målgruppe og det marked, du bevæger dig i.
Jeg hjælper dig med at finde ind til kernen af dit brand og omsætte det til et logo og en identitet, der kan bruges på tværs af platforme – og som skaber genkendelighed, stolthed og professionel gennemslagskraft.
Et stærkt grafisk design minimerer risikoen for at blive overset eller misforstået – og maksimerer chancen for at tiltrække de rigtige kunder. Du får ikke bare et flot logo – du får en visuel strategi, der løfter hele dit brand.
Er du klar til at få skabt et logo, der taler dit brand op og skaber genkendelighed? Så lad os tage en snak om, hvordan jeg kan hjælpe dig.
Du får en samarbejdspartner, der lytter, udfordrer og omsætter dit brand til et visuelt design, der føles rigtigt – og virker i praksis.
Jeg arbejder ikke med hyldevareløsninger, men designer logoer og identiteter, der er skræddersyet til dig og dit marked.
Resultatet er et grafisk design, I kan stå inde for – og som styrker jeres troværdighed, genkendelighed og visuelle udtryk på tværs af platforme.
Her finder du mine mest solgte løsninger. Har du andre ønsker er du altid velkommen til at kontakte mig.
11.000 kr. + moms
Til dig der bare ønsker et logo og intet andet.
Vi starter med et indledende møde, hvor du fortæller om din virksomhed, målgruppe og ønsker til et logo.
Jeg researcher på dine konkurrenters logoer for at skabe et visuelt overblik over markedet. Dette hjælper mig med at forstå, hvad der er typisk for din branche og identificere muligheder for at adskille dit logo fra mængden.
Ud fra briefen og min research laver jeg to logoforslag, som bliver sat op i en præsentation til dig. Vi mødes og går de to logo forslag igennem sammen.
Du udvælger hvilket logo du vil gå videre med. Du må gerne sove på det.
Har du ønsker til tilretninger på det valgte logo går vi dem igennem. Jeg tilretter og sender til dig. Du har 2 korrektur-runder med i prisen. Derefter afregnes der 200 kr./kvarter + moms.
Når logoet er endeligt godkendt, får du en logo-pakke med alt hvad du skal bruge leveret.
Dvs. at du får logoet i forskellige farvevarianter fx sort og hvid men også i versioner som er klargjort til hhv. tryk og skærm og alle i forskellige filformater.
Sammen med logopakken får du en lille guide til filtyper og formater, så du har et overblik over hvad det betyder og hvad du skal bruge til fx tryk og digital brug.
15.000 kr. + moms
Du får et logo, og en mini designmanual med overblik over de vigtigste elementer.
Vi starter med et indledende møde, hvor du fortæller om din virksomhed, målgruppe og ønsker til et logo.
Jeg researcher på dine konkurrenters logoer for at skabe et visuelt overblik over markedet. Dette hjælper mig med at forstå, hvad der er typisk for din branche og identificere muligheder for at adskille dit logo fra mængden.
Ud fra briefen og min research laver jeg to logoforslag, som bliver sat op i en præsentation til dig. Vi mødes og går de to logo forslag igennem sammen.
Du udvælger hvilket logo du vil gå videre med. Du må gerne sove på det.
Jeg laver en oversigt over hvilke skrifttyper du skal bruge og indsætter et link til hvor du kan hente dem.
Logofarverne defineres til både tryk (CMYK), skræm (RGB) og specialtryk (PANTONE).
Som del af logopræsentationen får du eksempler på hvordan logoet ser ud i brug. Det kan fx være på en SoMe post, en brochure, arbejdstøj, visitkort eller hvad der giver i forhold din forretning.
Har du ønsker til tilretninger går vi dem igennem sammen. Jeg tilretter og sender til dig. Du har 2 korrektur-runder med i prisen. Derefter afregnes der 200 kr./kvarter + moms.
Jeg samler en oversigt over dine logo-versioner, skrifttyper, farver og eksempler på brug i en pdf. På den måde kan du altid gå tilbage og genfinde de forskellige elementer.
Når logoet er endeligt godkendt, får du en logo-pakke med alt hvad du skal bruge leveret.
Dvs. at du får logoet i forskellige farvevarianter fx sort og hvid men også i versioner som er klargjort til hhv. tryk og skærm og alle i forskellige filformater.
Sammen med logopakken får du en lille guide til filtyper og formater, så du har et overblik over hvad det betyder og hvad du skal bruge til fx tryk og digital brug.
22.000 kr. + moms
Du får et logo og en designmanual med et samlet overblik over farver, skrifttyper og billedstil. Derudover får du Canva skabeloner til SoMe så du hurtigt kan komme i gang.
Vi starter med et indledende møde, hvor du fortæller om din virksomhed, målgruppe og ønsker til et logo.
Jeg hjælper dig igennem nogle øvelser, der hjælper dig med at blive skarpere på, hvad dit brand står for, og dermed hvad dit logo skal signalere.
Jeg researcher på dine konkurrenters logoer for at skabe et visuelt overblik over markedet. Dette hjælper mig med at forstå, hvad der er typisk for din branche og identificere muligheder for at adskille dit logo fra mængden.
Sammen med logopakken leverer jeg en lille guide til farver og formater, så du har et overblik over hvad det betyder og hvad du skal bruge.
Du får en oversigt over hvilke skrifttyper du skal bruge og hvor du kan hente dem.
Guiden kommer også med vejledning til en alternativ skrifttype på de medier hvor der er et begrænset udvalg som fx i mails.
Du får en oversigt med logofarverne samt en ekstra farvepalet som du kan bruge i din identitet.
Du får farvekoder til både tryk (CMYK), skræm (RGB) og specialtryk (PANTONE).
Du får defineret en billedstil der underbygger din nye identitet så du fx nemt kan briefe en fotograf.
Du får 5 Canva-skabeloner du kan tage udgangspunkt i på dine Sociale medier
Som del af logopræsentationen får du eksempler på hvordan logoet ser ud i brug. Det kan fx være på en SoMe post, en brochure, arbejdstøj, visitkort eller hvad der giver i forhold din forretning.
Har du ønsker til tilretninger, går vi dem igennem sammen. Jeg tilretter og sender til dig. Du har 2 korrektur-runder med i prisen. Derefter afregnes der 200 kr./kvarter + moms.
Jeg samler en oversigt over dine logo-versioner, skrifttyper, farver og eksempler på brug i en pdf. På den måde kan du altid gå tilbage og genfinde de forskellige elementer.
Når logoet er endeligt godkendt, får du en logo-pakke med alt hvad du skal bruge leveret.
Dvs. at du får logoet i forskellige farvevarianter fx sort og hvid men også i versioner som er klargjort til hhv. tryk og skærm og alle i forskellige filformater.
Sammen med logopakken får du en lille guide til filtyper og formater, så du har et overblik over hvad det betyder og hvad du skal bruge til fx tryk og digital brug.
Canva er brugervenligt alternativ til de professionelle programmer. Her kan du fx få lavet skabeloner til:
SoMe
Præsentationer
Simple tryksager
Microsoft-pakken er nem at tilgå og rigtig mange bruger den, men kan være svær at få designet i. Her kan du fx få lavet skabeloner til:
Powerpoint-præsentationer
Breve eller jobannoncer i word
Mailsignatur i Outlook
Adobe-pakken indeholder de profesionelle designprogrammer til den mere øvede bruger. Her kan du fx få lavet skabeloner til:
SoMe skabeloner i Photoshop
Tryksager i InDesign
Kataloger eller emballager i InDesign
Har du spørgsmål eller vil du gerne have en afklarende samtale? Kontakt mig, så tager vi en uforpligtende snak, hvor vi kan gå dine tanker og ideer igennem.