Logo til nyt tøjbrand

Baggrund

Da det nye tøjmærke, Fabrin Copenhagen, kom til verden, skulle det selvfølgelig have et logo.

Logoet skulle afspejle tøjdesignet, som er stilrent og fremstillet i bløde og behagelige materialer. Deres styles findes i lækre, dæmpede, neutrale og naturinspirerede farver, der passer til enhver anledning. I modsætning til sæsonens seneste skrig har de en lang holdbarhed.

Løsning

For at understrege Fabrin Copenhagens minimalisme og kvalitet designede jeg et stilrent logo, der var skåret helt ind til benet. Overflødige elementer i skrifttypen blev skåret fra, så kun det basale stod tilbage i form af et meget enkelt og minimalistisk logo.

Farverne blev holdt klassiske og enkle: sort og hvid – for at matche tøjets udtryk.

Skal vi tage en snak?

Har du spørgsmål eller vil du gerne have en afklarende samtale? Kontakt mig, så tager vi en uforpligtende snak, hvor vi kan gå dine tanker og ideer igennem.