Visuel identitet der matcher kvaliteten

Fra anonym kommunikation til stærk, genkendelig identitet SPEKVA er en dansk virksomhed, der skaber skræddersyede bordplader og møbler i massivt træ – med rødder i stolte håndværkstraditioner og kompromisløs kvalitet. Men den visuelle kommunikation fortalte ikke samme historie. Den gamle stil var anonym og sagde ikke noget om det, der gør SPEKVA unik. Det var […]

Visuel identitet med noget på hjerte

Logo design og visuel identitet for Just Tell Just Tell producerer brandvideoer med kant, nerve og nærvær – altid med storytelling i centrum. Deres film handler ikke kun om produkter, men om relationer og fortællinger, der kan mærkes. Det skulle den nye visuelle identitet afspejle: personlighed og varme – uden at gå på kompromis med […]

Ny visuel identitet med grafisk udtryk

Baggrund Ehrenberg Kommunikation havde brug for at få opdateret deres visuelle identitet, men de ønskede at beholde deres eksisterende logo. Det var vigtigt for dem, at deres nye udtryk blev flot og spændende at se på. De var dog udfordret af et begrænset udvalg af billedmateriale, fordi de som specialister inden for PR og kommunikation […]

Ny skandinavisk visuel identitet

Skagens Havns logo design og grafiske element i from af tynde streger vist på en graduret blå baggrund

Baggrund Skagen Havn havde behov for en ny identitet af primært to grunde: Deres logo og identitet var forældede at se på. Deres forretning havde forandret sig, efter at havnen var blevet udbygget, og de dermed havde fået en helt ny målgruppe. Den nye identitet skulle selvfølgelig afspejle dette. Løsning Enkelt og skandinavisk udtryk Bølgen […]

Design-manual og fotostyling

Baggrund LIND DNA har et bredt sortiment af produkter, og de sælger både produkterne selv online og via forhandlere både i Danmark og i udlandet. Det betyder, at deres visuelle kommunikation bliver brugt på tværs af rigtig mange platforme. Derfor ønskede LIND DNA at få udarbejdet en designmanual, så de kunne få et overblik over […]