Design-manual og fotostyling

Baggrund

LIND DNA har et bredt sortiment af produkter, og de sælger både produkterne selv online og via forhandlere både i Danmark og i udlandet. Det betyder, at deres visuelle kommunikation bliver brugt på tværs af rigtig mange platforme. Derfor ønskede LIND DNA at få udarbejdet en designmanual, så de kunne få et overblik over deres udtryk.

Løsning

Jeg indsamlede og skabte et overblik over eksisterende materialer. Ud fra dette fjernede vi elementer, der ikke længere var nødvendige, og identificerede områder, der krævede opdateringer. I designmanualen definerede jeg, hvordan logoer, skrifttyper, farver, billeder og grafik skulle anvendes, og jeg skabte en visuel oversigt over deres mest anvendte elementer.

Fotos udgør en væsentlig del af LIND DNA’s markedsføring. Derfor udarbejdede jeg en vejledning for hver af de forskellige typer fototyper, de anvender. Jeg var også involveret i at art directe og style en række billeder, så de passede inden for den definerede fotostil.

Skal vi tage en snak?

Har du spørgsmål eller vil du gerne have en afklarende samtale? Kontakt mig, så tager vi en uforpligtende snak, hvor vi kan gå dine tanker og ideer igennem.