Bag-in-box juice emballager

Baggrund

Kernelund lancerede en ny produktrække bestående af juicer og saft i 4 liters bag-in-box emballager. Emballagerne skulle passe ind i Kernelunds eksisterende produktrække.

Løsning

Emballagerne skulle udstråle dansk sommer og friske råvarer. Derfor skabte jeg nogle lækre fotos, der gav den rette stemning. Fotosene blev kombineret med typografi og farver fra Kernelunds visuelle identitet.

Resultatet blev nogle produkter, der emmer af sommer og skaber et godt blikfang i butikkerne. Fordi emballagerne skiller sig ud fra de mange andre produkter i butikkerne, får de ofte gode placeringer, hvilket er med til at hjælpe salget på vej.

Samarbejdet med Nadia går år tilbage og vi er yderst tilfredse. Hun er en stor kapacitet på alt vores markedsføring, fra den kreative proces til det færdige produkt.

Vi nyder stor gavn af nærheden fra et lille firma og professionelismen som fra et stort bureau.

Michael Sandgaard, Direktør i Kernelund Aps

Skal vi tage en snak?

Har du spørgsmål eller vil du gerne have en afklarende samtale? Kontakt mig, så tager vi en uforpligtende snak, hvor vi kan gå dine tanker og ideer igennem.